Be a Supporter!

EgoraptorEgoraptor

Main News Movies Games Audio Art Favorites Reviews Stats 41,591 Fans
Follow Egoraptor

Okay I get it

2009-09-06 18:33:16 by Egoraptor
Updated

Hey sorry shit happens I don't have time to PM and e-mail you all to assure you I'm who I am I have work to get back to, I appreciate the concern but it's been taken care of this was a minor inconvenience everything is better nothing has changed continue browsing NG thank you.

I apologize to all the art portal peeps who were fucked with it sucks I know it is completely my fault.

Anyway back to work!! <3


Comments

You must be logged in to comment on this post.


ZaiyriusZaiyrius

2010-05-18 00:06:26

Sorry if i posted this already but i joined newground just for this competition and idk if it went thru, my bad n***a here is
http://www.newgrounds.com/art/view/za iyrius/nek-star-yama-sama-mara-myoo

Nek-star-yama-sama-maru-myoo


FANCYPANTSXDFANCYPANTSXD

2009-10-06 20:29:19

i gave you a pm that i think u shoould read,it had a great idea for a flash.


Capar21IsayCapar21Isay

2009-09-30 08:17:30

Hey I knew who hacked you,it's Cr5bz!


Wolf1993Wolf1993

2009-09-29 11:39:53

who the fuck would hack your account and mess up your profile thats just childish


punter75punter75

2009-09-28 06:32:20

If it makes you feel any better, I lost $2 in a bet.


DePratiDePrati

2009-09-27 18:35:42

hey, You didnt intend any of that shit to happen. If at all everybody should be pissed off at the Duck Division. At least other people know to be more careful now.


Shadowace614Shadowace614

2009-09-27 14:55:18

sorry to hear about the hacking, hope you can get ur page back to normal,
btw love your work, awsome is, well awsome!


Ninsega091Ninsega091

2009-09-27 12:48:45

<insert Bison clip here> YES! YES!


TheMinusHumanTheMinusHuman

2009-09-25 17:02:01

Dude, keep up the great work, sorry to hear you had your work fucked with. I'm Looking forward to seeing more of your work for sure though. You have the best content on this whole site.


OmegaGlowOmegaGlow

2009-09-23 03:42:20

Holy shit, i must've been hidden under a fucking rock i didnt heard of this. Damn man, im sorry to hear that. At least ye got yer account back and shit straightened out eh? Be safe dude. Peace.


RenkozukuRenkozuku

2009-09-22 20:27:47

I love you will you bare my Children?


alejandriusalejandrius

2009-09-22 11:35:49

Hello, I am a Spanish that has recently discovered this page, even not using it, but I like to get some drawings done by me, can you tell me how is it done?

Thank you.


LeathertoastLeathertoast

2009-09-20 16:01:58

It's obvious that everyone here, insulting or not, wants you to respond to their comments. I'm no exception.

(HINT HINT)

Egoraptor responds:

okay


DoctoroliverDoctoroliver

2009-09-19 14:46:16

What I meant before is this: The Duck Division did that on the portal before, I Saw it. But when I saw what happened on the Art Portal Front Page, I realized they went to Far! If some moderators read this, listen: We must Ban the DD Forever, or there will be more damage not only on artists like Ego here, but on the whole Newgrounds Website! WE MUST DO SOMETHING!!!


DoctoroliverDoctoroliver

2009-09-19 14:38:26

WAITAMINNIT! You weren't the culprit, Arin! It was some other spammy flasher who took your Username! What I'm telling YOU is The Truth with a big "T"!!


mazestXmazestX

2009-09-19 12:37:49

lol u probably just have to many e-mails to send


FunkyfistsFunkyfists

2009-09-19 03:47:05

Heh wow there are some bad trolls here XD

But seriously i DEMAND you scout me :P It's very annoying at the moment!


punkheadrawrpunkheadrawr

2009-09-18 19:57:12

wow i cant believe that anyone would want to be an asshole to you (talking about the hack or phish or what you kids call em these days and the comments left here) but you do leave some funny quips hope it really pisses them off :3


AssymetrixAssymetrix

2009-09-17 12:44:10

its been a long time since the 'incident' but get yourself together dude: its time to work ^^


LilDangerouZLilDangerouZ

2009-09-16 19:45:47

Seems like u need a break and a good hooker. Go take some time off, don't appeal to fans who want to work u to death. If u need rest by all means go get some. What are they going to do protest?


kanamomashousekanamomashouse

2009-09-16 16:35:49

Your fault my fucking ass. Fuck the duck division.


SamuraiJewSamuraiJew

2009-09-16 06:15:56

Is this why I got a nasty reply to the PM I sent you? Im not SO angry anymore...but man, talk about almost loosing a hardcore fan...

BUT, shit happens, glad to know youre not actually a dick.


FrozenFireFrozenFire

2009-09-16 00:27:10

QUIT CALLING ME A MOONFACE.


patchworkpatchwork

2009-09-15 00:06:19

no harm to me i cant even get scouted


blamallmoronsblamallmorons

2009-09-14 23:51:20

I would never give you MORE WORK! So I never sent any lame ass fan mail and expect a reply!!! Also, I have about the same exp as you, AWSOME!!!!


RocksburyRocksbury

2009-09-14 23:14:09

Oh by the way on MGA2 the description on your favourites is sequel to the biggest shit. Just thought I'd let you know


SilentJohnSilentJohn

2009-09-14 23:13:37

Prove you're really Egoraptor and that they haven't just completely taken over your account.


walzabanks4walzabanks4

2009-09-14 18:28:51

why is every body calling u a retarded basterdly fagott


Dr4g00nDr4g00n

2009-09-13 17:44:17

looks like commenting your entries
turned to a mainstream o_O


bobobobo568bobobobo568

2009-09-13 17:31:34

Oh boy... Egoraptor is back.[/sarcasm]


icp4life666icp4life666

2009-09-13 17:10:51

Let's see... Egoraptor gets Phished.. DD did it.. and Tom Fulp has no way of getting DD off the site? Hm... odd.

Anyways, I'm glad that you're back, Ego... if it really is you. It's kinda hard to tell.

I hope to see some more amazing artwork.

Fuck DD,
-J Nipp


guyver01guyver01

2009-09-13 10:24:45

@zabutei : what a lame exuse for it not being him... GRAMMATICAL ERRORS! :P Also I'm sure ego atm couldn't give two shits if a photo was uploaded to his profile. He probably has more important things to do than that. Like say... ANYTHING! I'm not trying to start a flaming war or anything but I'm sorry: it was pretty silly thing to post.


LeathertoastLeathertoast

2009-09-13 03:26:47

Time to add to the list of neverending comments...

Fuck you, Egoraptor.

I only say that because it looks like you only reply to comments that insult you. But in reality, I masturbate to your Flashes. Not really, but they're good enough to masturbate to. Are you still going to be at Infinite Bits by the way, or did this hacking event somehow screw that up?


zabuteizabutei

2009-09-13 01:45:23

Well,you're obviously aren't Egoraptor.
Like,how you don't use any comma's to separate you're words,which Egoraptor always does.
And how conveniently haven't put an icon or picture yet.
And Egoraptor doesn't delete messages,so if this message gets delete,you probably aren't Egoraptor.
I could really care less what you do to this account since Ego would just open a new account anyways and submit there,so yeah,go fuck yourselves,blah blah blah...


efwizefwiz

2009-09-13 01:40:38

What's wrong? What did you do?


ilandman11ilandman11

2009-09-12 15:41:21

lol look at the guy new shape i think he thinks hes special cus he makes crappy flashes that get on FP mean yeah he puts messages or wtever in them but they arent really complicated


jake-thesnakejake-thesnake

2009-09-12 01:01:47

"It's coo Bra."
"Thanks jesus.'


sporgsporg

2009-09-11 22:55:18

Get well soon :3


Endless-PsychoticismEndless-Psychoticism

2009-09-11 21:48:32

I see a lot of hate for this Duck Division. But why hate them? They don't exist as a group, and the members are automated accounts. Let's all just sit down, relax, visualize that the DD is fake, and let ol' Ego here get his priorities straight, ok? Okay.


EgotractorEgotractor

2009-09-11 19:51:08

GODDAMN YOU EGORAPTOR. NOTICE ME ALREADY >:C


Kaan416Kaan416

2009-09-11 18:16:32

I shall avenge you Egoraptor *takes out sword and looks dramatically* dun dun..


SoullessWandererSoullessWanderer

2009-09-11 17:13:35

Hm...I find myself having a mixed opinion about this whole thing. On one hand, your account got hacked or phished or whatever, which sucks, but on the other hand, at least from what I gather, you gave out some information you shouldn't have, which almost asks for it. In all honesty, I don't care, because my life doesn't revolve around Newgrounds. You made a mistake, which you admit to, you apologized for it, and you're trying to fix it. There's nothing else you can do. Shrug off all the shit that gets thrown at you and just recover from this. My only question, is why the fuck hasn't the DD been banned yet if we KNOW they did it? Seriously...in any case, I've always appreciated your Awesome series (Hate Girlchan...drives me crazy...), so keep up the good work and just hope this thing blows over.


BlueSparkBlueSpark

2009-09-11 16:34:50

I can't believe someone would do that to you Ego, your my hero how could they i am gonna go cry in a corner, for your loss of favorites and things (Sob) (OH GOD) I hope thoughts jerks get banned but Live Strong Egoraptor LONG LIVE EGORAPTOR!!!!!


bocodamondobocodamondo

2009-09-11 16:13:54

egoraptor was hacked ? OMG


Miro-KazMiro-Kaz

2009-09-11 11:16:54

Suck bro


RocksburyRocksbury

2009-09-11 06:51:51

Omg holly shit dude this is scary what if they hacked Toms account? Then we would be officialy fucked. No offense but lucky it was you but also unlucky it wasnt a mod nobody has heard of. Still hope you can recover most your stuff


Lost-WisdomLost-Wisdom

2009-09-11 06:35:12

Good your back. Hope you had your backup files handy.


LokiLoki

2009-09-11 06:08:39

n00b


Sanchez150894Sanchez150894

2009-09-11 06:05:23

Yeah! Egoraptor's back :3


SteranceSterance

2009-09-11 05:46:08

hey man, don't let internet comments get your blood pressure up. just keep making funny flashes...